Forum Większe piersi Strona Główna Większe piersi

Naturalne metody powiększania piersi i nie tylko :)
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 200 wyników
Forum Większe piersi Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Zazdrość
nikitka84

Odpowiedzi: 161
Wyświetleń: 34648

PostForum: Miłość, seks i związki   Wysłany: Sob Lis 20, 2010 16:12   Temat: Zazdrość
Porozmawiac. I powiedziec na poczatku to, co powiedzialas nam - ze nie masz zastrzezen, co do jego zachowania i o nic zlego go nie posadzasz, ale nie czujesz sie do konca pewnie. Ja tez mialabym dysko ...
  Temat: czy małe piersi mogą być przeszkodą w łożku??
nikitka84

Odpowiedzi: 222
Wyświetleń: 79368

PostForum: Miłość, seks i związki   Wysłany: Sro Wrz 01, 2010 18:32   Temat: czy małe piersi mogą być przeszkodą w łożku??
Pelne oswietlenie jest do niczego. Swiatlo swiec za to potrafi zdzialac cuda:) W koncu mi sie Aniu zaczyna podobac to, co piszesz:)
  Temat: Narzekanie przy facecie + komentarze na temat wyglądu
nikitka84

Odpowiedzi: 141
Wyświetleń: 33534

PostForum: Tu można ponarzekać   Wysłany: Czw Sie 26, 2010 17:26   Temat: Narzekanie przy facecie + komentarze na temat wyglądu
nikitko, masz rację ale weź pod uwagę, że większość nowych forumowiczek jest dopiero na początku drogi, która my już dawno przebyłyśmy spora część z nas zaakceptowała swoje ciała ale nie zawsze tak by ...
  Temat: Narzekanie przy facecie + komentarze na temat wyglądu
nikitka84

Odpowiedzi: 141
Wyświetleń: 33534

PostForum: Tu można ponarzekać   Wysłany: Czw Sie 26, 2010 13:35   Temat: Narzekanie przy facecie + komentarze na temat wyglądu
Anna90
Kiedys tez myslalam, ze to ja jestem jakas niewymiarowa, bo zaden stanik nie chcial na mnie dobrze lezec. Ale to nie my jestesmy niewymiarowe - tylko producenci bielizny, ktorzy produkuja 3 ro ...
  Temat: Gdy dobijają Cię najbliżsi
nikitka84

Odpowiedzi: 340
Wyświetleń: 54276

PostForum: Tu można ponarzekać   Wysłany: Czw Sie 26, 2010 12:23   Temat: Gdy dobijają Cię najbliżsi

Chłopak mówi, że mam idealną figurę, ale nie wierzę mu i jestem przekonana, że któregoś dnia zostawi mnie dla dziewczyny, która ma czym oddychać.
Crying or Very sad

A moze Ty go zostawisz dla takiego, co be ...
  Temat: czy małe piersi mogą być przeszkodą w łożku??
nikitka84

Odpowiedzi: 222
Wyświetleń: 79368

PostForum: Miłość, seks i związki   Wysłany: Sro Lip 28, 2010 20:57   Temat: czy małe piersi mogą być przeszkodą w łożku??
nina90
Takiemu facetowi, to by wszystko przeszkadzalo - kazda faldka, blizna i krostka. I w glebakim powazaniu mam zdanie tego typu chamidel. Ciesze sie, ze mama male piersi, przynajmniej tego typu p ...
  Temat: Gdy dobijają cię znajomi i obcy ludzie
nikitka84

Odpowiedzi: 192
Wyświetleń: 36220

PostForum: Tu można ponarzekać   Wysłany: Wto Lip 27, 2010 19:07   Temat: Gdy dobijają cię znajomi i obcy ludzie
A ile on tych dziewczyn mial, zeby mozna bylo takie wnioski wyciagac? 10, 20? Bo jesli mniej, to zadna statystyka. Heh... Zreszta skoro jest z Toba, to znaczy, ze masz w sobie to "cos" i go ...
  Temat: Najgłupsze teksty jakie słyszałyście od faceta
nikitka84

Odpowiedzi: 91
Wyświetleń: 28671

PostForum: Miłość, seks i związki   Wysłany: Wto Lip 27, 2010 18:28   Temat: Najgłupsze teksty jakie słyszałyście od faceta
fruchtchen
Moze to mial byc zart, ale kompletnie nie trafiony...

Ja na dzien dobry powiedzialam mojemu M. - wiem ze to odradzaja, ale juz tak mam, ze co na mysli to na jezyku" - ze wiele czas ...
  Temat: O dziewczynach z dużym biustem..
nikitka84

Odpowiedzi: 147
Wyświetleń: 58082

PostForum: Tu można ponarzekać   Wysłany: Sob Lip 17, 2010 19:02   Temat: O dziewczynach z dużym biustem..
Teraz sa dobre staniki, wiec nawet duzy biust mozna w ryzach utrzymac, acz duzo trudniej faktycznie.

fruchtchen
Skoro se nasz chlopaki takie kobietki wybraly, znaczy, ze sie im nasze cycuchy podob ...
  Temat: czy małe piersi mogą być przeszkodą w łożku??
nikitka84

Odpowiedzi: 222
Wyświetleń: 79368

PostForum: Miłość, seks i związki   Wysłany: Czw Cze 24, 2010 18:59   Temat: czy małe piersi mogą być przeszkodą w łożku??
Ja sie zastanawiam, czy mi sie jakis wyjatkowo zdolny mezczyzna trafil, bo swietnie sobie z moimi malenstwami radzi i sie nie przejmuje kompletnie, ze sie czasem z nim w chowanego bawia, gdy sie poloz ...
  Temat: Jaką macie figurę, a jaką chciałybyście mieć ?
nikitka84

Odpowiedzi: 330
Wyświetleń: 68611

PostForum: Tu można ponarzekać   Wysłany: Czw Cze 24, 2010 18:43   Temat: Jaką macie figurę, a jaką chciałybyście mieć ?
rivka
Ja tak wlasnie mam, ze gruszkowatosc, choc spora, wychodzi wylacznie kiedy stoje bokiem - za sprawa proporcjonalnie szerokich ramion:) Wogole zadziwiajace, jak roznorodne moga byc figury:)
  Temat: życie i miłość kończą się po ślubie
nikitka84

Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 10471

PostForum: Miłość, seks i związki   Wysłany: Sob Cze 12, 2010 20:54   Temat: życie i miłość kończą się po ślubie
wiekszosc malzenstw jakie znam jest ze soba szczesliwa:) w tym moi rodzice:) do tej pory widze blask w ich oku, kiedy sie do siebie przytulaja. kazdy zwiazek ma lepsze i gorsze dni, ale moim zdaniem m ...
  Temat: mam młody wygląd
nikitka84

Odpowiedzi: 177
Wyświetleń: 37335

PostForum: Tu można ponarzekać   Wysłany: Pon Lis 30, 2009 18:18   Temat: mam młody wygląd
Niestety, to bylo cos w stylu, ze "nie bedzie z dzieckiem rozmawial", po tym jak mu zwrocilam uwage i nie dalam sie w kolejce przedemnie wepchnac. I ide o piwo, ze jakby wiedzial ile mam w m ...
  Temat: mam młody wygląd
nikitka84

Odpowiedzi: 177
Wyświetleń: 37335

PostForum: Tu można ponarzekać   Wysłany: Nie Lis 29, 2009 20:01   Temat: mam młody wygląd
Do mnie jakis 40-latek ostatnio w sklepie wypalil "dziecko". Myslalam, ze padne:D A cwierc wieku juz za mna i dzieci, to ja bym mogla miec swoje:)
  Temat: czy małe piersi mogą być przeszkodą w łożku??
nikitka84

Odpowiedzi: 222
Wyświetleń: 79368

PostForum: Miłość, seks i związki   Wysłany: Pią Lis 27, 2009 18:47   Temat: czy małe piersi mogą być przeszkodą w łożku??
Czekoladka089
Ja sie mu wcale nie dziwie, ze sie ucieszyl:) I tez sie ciesze bardzo, ze sie osmielilas:) Teraz juz z gorki bedzie!
 
Strona 1 z 14 Idź do strony 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Większe piersi  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group