Forum Większe piersi Strona Główna Większe piersi

Naturalne metody powiększania piersi i nie tylko :)
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moja mala fryzurka :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Większe piersi Strona Główna -> Miłość, seks i związki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maalutkaa88
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 326

PostWysłany: Czw Gru 14, 2006 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie znoszę wręcz buszu... zreszta mój chłopak też nie lubi jak jestem nieogolona. wiec lux bo sie zgadzamy Smile ja przeaważnie zostawiam sobie paseczek albo trojkącik takich włosków na pol cm gdzies... ale niezadko zdarza się że gole całą... :P
_________________
"(...)jesteś, a więc musisz minąć...
miniesz, a więc to jest piękne."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Gru 14, 2006 22:14    Temat postu:

Powrót do góry
mpingo
Użytkownik na Banicji!!
Użytkownik na Banicji!!


Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 32
Skąd: Z daleka. Stąd nie widać.

PostWysłany: Czw Gru 14, 2006 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dużo w wypowiedziach nacechowanych skrajnymi emocjami zwrotów (np. "nie znoszę"). Czy nie mamy przypadkiem do czynienia z jakimś rozpowszechnionym rodzajem natręctwa? Z jedzeniem u dziewcząt już jest kłopot, może tu mamy następny?
_________________
Alma: Użytkownik przebywa na banicji, gdyż obrażał użytkowników forum.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bursztynek
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 555
Skąd: Z tamtąd i z powrotem ;)

PostWysłany: Czw Gru 14, 2006 22:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mpingo-falbaneczki są słodkie, zgadzam się w 100%
Sama je mam dość wyraźnie zaakcentowane a jak już wyżej wspomniałam jestem pod tym względem narcyzem :P
Chodziło mi o tzw. fartuczek Hotentocki:
http://www.heretical.com/miscella/baker4.html
Wargi sromowe osiągają ponad 10cm...to już nie jest seksi
_________________
Przez życie trzeba przejść z godnym przymrużeniem oka, dając tym samym świadectwo nieznanemu stwórcy, że poznaliśmy się na kapitalnym żarcie, jaki uczynił, powołując nas na ten świat.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mpingo
Użytkownik na Banicji!!
Użytkownik na Banicji!!


Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 32
Skąd: Z daleka. Stąd nie widać.

PostWysłany: Czw Gru 14, 2006 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuję ograniczyć nasze rozważania do kręgu cywilizacji europejskiej. Smile
_________________
Alma: Użytkownik przebywa na banicji, gdyż obrażał użytkowników forum.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
majka23
Gość





PostWysłany: Pon Gru 18, 2006 18:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

preferuje zero Very Happy
choc mój facet chciałby mnie zobaczyć troche zarośniętą, pewnie dla śmiechu,
używam depilatora, golić nie lubie bo szybko odrastają takie kujące włochy, fuuj
Powrót do góry
wisnia
Forumowy Dzidziuś
Forumowy Dzidziuś


Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 13

PostWysłany: Pon Gru 18, 2006 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zawsze sie gole zostawiajac maly paseczek...ale golenie sie ma wiele przykrych konsekwencji. odrastajace wloski czesto powoduja zaczerwienione kropki ktore przy nastepnym goleniu mozna pokaleczyc i wtedy wyglada to okropnie. probowalam wosku w plastrach ale moim zd. jest do niczego. polowa wlosow zostaje i tak a boli jak jasna cholera. kupilam teraz taki wosk nie w plastrach ale w pojemniczku i paseczki do przyklejania. ocenie to napisze Smile ale troche sobie nie wyobrazam jak moge wyrywac nim wlosy z obrebu warg sromowych no bo na wzgorku lonowym spoko. ale "tam" skora jest taka rozciagliwa, jesli wiecie o co mi chodzi...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mpingo
Użytkownik na Banicji!!
Użytkownik na Banicji!!


Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 32
Skąd: Z daleka. Stąd nie widać.

PostWysłany: Sro Gru 20, 2006 18:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wisnia napisał:
(...) golenie sie ma wiele przykrych konsekwencji. odrastajace wloski czesto powoduja zaczerwienione kropki ktore przy nastepnym goleniu mozna pokaleczyc i wtedy wyglada to okropnie.

Otóż to! Taki zmasakrowany najdelikatniejszy fragment kobiecego ciała to naprawdę przykry widok. A z włoskami fajny - taki kotek. Smile
_________________
Alma: Użytkownik przebywa na banicji, gdyż obrażał użytkowników forum.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bursztynek
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 555
Skąd: Z tamtąd i z powrotem ;)

PostWysłany: Sro Gru 20, 2006 20:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mpingo-oj już z tą masakrą nie przesadzaj Confused
To jest depilacja a nie teksańska masakra piłą mechaniczną Wink
Efekt zależy od wrażliwości skóry etc.
Ja nigdy nie cierpiałam z powodu krostek i tym podobnych a zaznaczam, że skórę mam bardzo delikatną...taki wybryk natury ale bardzo się z tego cieszę Wink
_________________
Przez życie trzeba przejść z godnym przymrużeniem oka, dając tym samym świadectwo nieznanemu stwórcy, że poznaliśmy się na kapitalnym żarcie, jaki uczynił, powołując nas na ten świat.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PJK
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 169

PostWysłany: Sro Gru 20, 2006 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja uzywawal i maszynki i kremow wosku czy plastrow sie balam i zawsze mialam podraznienia az Pawel przywiozl mi raz depilator philipsa ktory jest boski nie podraznia, jak wloskiodrastaja nie kluja.
Dzis zgolilam sie na kojaka Smile i chyba tak zostanie Smile paseczek jest dobry ale jakas odmiana musi byc pod czas nocy poslubnej bylo serduszko Smile
A depilowac sie zaczelam bo glupi mi bylo jak podczas seksu oralnego, ktory bardzo lubie Pawel wyciagal klaczki, to bylo okropne.
_________________
Jesli post jest podpisany imieniem Justyna - to pisze zona
Jesli Pawel - to maz
Jesli podpisu nie ma to oboje Smile

Lenie pracują w święta
Choćby własnego kolana, ale się poradź
Własne dziecko chwali tylko ostatni głupiec
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dev
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 140

PostWysłany: Wto Lut 06, 2007 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mpingo napisał:
wisnia napisał:
(...) golenie sie ma wiele przykrych konsekwencji. odrastajace wloski czesto powoduja zaczerwienione kropki ktore przy nastepnym goleniu mozna pokaleczyc i wtedy wyglada to okropnie.

Otóż to! Taki zmasakrowany najdelikatniejszy fragment kobiecego ciała to naprawdę przykry widok. A z włoskami fajny - taki kotek. :)

Dlatego ja sie nie gole hehe :P chyba jedyna tutaj :P Moj facet tak lubi bo ogolone mu sie z pedofilia kojarza ;) tak mi powiedzial ;) a ja nie mam zamiaru potem chodzic i drapac sie co chwila w kroczu bo swedza mnie odrastajace wloski do tego miec tam mase czerwonych upierdliwych krostek... o nie, stanowczo nie :P Wystarczy ze sie nacierpie golac okolice bikini :P
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Edysia
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 546
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lut 07, 2007 09:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dev napisał:
mpingo napisał:
wisnia napisał:
(...) golenie sie ma wiele przykrych konsekwencji. odrastajace wloski czesto powoduja zaczerwienione kropki ktore przy nastepnym goleniu mozna pokaleczyc i wtedy wyglada to okropnie.

Otóż to! Taki zmasakrowany najdelikatniejszy fragment kobiecego ciała to naprawdę przykry widok. A z włoskami fajny - taki kotek. Smile

Dlatego ja sie nie gole hehe :P chyba jedyna tutaj :P Moj facet tak lubi bo ogolone mu sie z pedofilia kojarza Wink tak mi powiedzial Wink a ja nie mam zamiaru potem chodzic i drapac sie co chwila w kroczu bo swedza mnie odrastajace wloski do tego miec tam mase czerwonych upierdliwych krostek... o nie, stanowczo nie :P Wystarczy ze sie nacierpie golac okolice bikini :P


Dev ja tez tylko okolice bikini gole Wink Wlasnie dlatego, ze nie chce wygladac jak mala dziewczynka Smile Mam male cycki i juz pod tym wzgledem moge sie zaliczac jako mlode dziewcze, wiec chociaz wole miec troszke wloskow Wink Ale za to przycinam je, wtedy lepiej wygladaja i okolice bikini gole troszeczke bardziej i w sumie wychodzi taki szerszy paseczek Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bursztynek
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 555
Skąd: Z tamtąd i z powrotem ;)

PostWysłany: Sro Lut 07, 2007 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak wy to robicie, że macie krosty po depilacji? Ja tam się golę i zawsze odrasta normalnie bez podrażnień :P
A skórę mam o dziwo bardzo wrażliwą.
_________________
Przez życie trzeba przejść z godnym przymrużeniem oka, dając tym samym świadectwo nieznanemu stwórcy, że poznaliśmy się na kapitalnym żarcie, jaki uczynił, powołując nas na ten świat.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maleńka
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 81

PostWysłany: Czw Lut 08, 2007 13:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dev tez się nie golę!:)oczywiście nie mam partneera,ale jak miałam to nie goliłam się!Nie powiem,może mi sie to zmieni,paseczke czy trójkacik ok ale cała bym sie chyba nie mogła wygolic...
_________________
"rób co chcesz kiedy nie krzywdzisz nikogo"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dev
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 140

PostWysłany: Pią Lut 09, 2007 00:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maleńka napisał:
dev tez się nie golę!:)oczywiście nie mam partneera,ale jak miałam to nie goliłam się!Nie powiem,może mi sie to zmieni,paseczke czy trójkacik ok ale cała bym sie chyba nie mogła wygolic...

edytaf5 napisał:


Dev ja tez tylko okolice bikini gole ;) Wlasnie dlatego, ze nie chce wygladac jak mala dziewczynka :)

Heh, jak milo miec backup ;) No i doskonale was rozumiem, dla mnie to jest wlasnie jakies takie kobiece :P I takie... intrygująco osłaniające... ;)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Vilaia
Zaciekawiony
Zaciekawiony


Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 50
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią Lut 09, 2007 00:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widze,ze nie jestem zbyt oryginalna Very Happy
Kiedys mialam paseczek na 1 cm grubosci i 3 cm dlugosci to wygladalo to jak czarna kozia bródka (kojarzy ktos bródke Shagratha z Dimmu Borgir?Wyglądało to podobnie tylko mniejsze Razz ) Teraz tak jak kiedys dawno temu mam 2cm grubosci i 5cm dlugosci i rzecz jasna krotko przystrzyzone i taki pankowiec sie mi i mojemu facetowi najbardziej podoba.Podobnie jak Bursztynek gole sie maszynkami (super jest Gillette dla kobitek z wymienianym ostrzami) i nie mam zadnych podraznien,kropek ani nic z tych rzeczy.Depilatora w tym miejscu bym nie przezyla.Ogólnie jestem wytrzymała na bol,ale tego zniesc nie potrafie Confused A Wasi faceci sie golą?Mój sie czasem goli na zero.Kiedys mi powiedzial,ze jak chce to zawsze sie tak moze dla mnie golić Very Happy Ale mi jego włoski nie przeszkadzają,wiec goli sie czasami Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Reklama






Wysłany: Pią Lut 09, 2007 00:47    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Większe piersi Strona Główna -> Miłość, seks i związki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Większe piersi  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group