Forum Większe piersi Strona Główna Większe piersi

Naturalne metody powiększania piersi i nie tylko :)
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Faceci i pornosy, czyli zdrada psychiczna?
Idź do strony 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Większe piersi Strona Główna -> Miłość, seks i związki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mała Mi
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 406

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 11:10    Temat postu: Faceci i pornosy, czyli zdrada psychiczna? Odpowiedz z cytatem

Postanowiłam przywrócić temat z poprzedniego forum, bo z tego co wiem to wiele kobiet bardzo cierpi jak ich facet ogląda na necie gołe laski czy filmy porno. Jaki Wy macie do tego stosunek? aprobujecie jak Wasz mężczyzna ogląda erotyczne lub porno stronki? a może nic mu nie mówicie a w środku się dołujecie? albo macie z tego powodu w związku kłótnie?
Ja jestem takim szczęśliwcem, że mój facet nie ogląda nic z tych rzeczy. Dla Niego jak i dla mnie jest to równoznaczne ze zdradą psychiczną.

Żeby nie było wątpliwości, nie potępiam związków gdzie wspólnie ogląda się jakieś filmy czy strony, każdy robi to co lubi. Mnie chodzi o to, że najczęściej kobiety tego nie aprobują i to jest przyczyną ich kompleksów. Jeśli:
1) Facet ogląda a kobieta nie ma nic przeciw to OK
2) Facet ogląda razem ze swoją dziewczyną, bo ona też to lubi to OK
3) Facet nie ogląda bo jego dziewczyna tego nie aprobuje (albo on sam tego nie chce) to OK
Ale z tego co wiem, to większość kobiet cholernie cierpi, jak ich facet robi takie rzeczy i dlatego uważam, że w takich wypadkach mężczyzna postępuje nie w porządku. I g.... mnie obchodzi tłumaczenie, że facet to wzrokowiec i lubi sobie popatrzeć! Jeśli w związku coś rani drugą osobę, to powinno się z tego zrezygnować jeśli nam zależy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Paź 13, 2006 11:10    Temat postu:

Powrót do góry
Jolene
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 60

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz co? Ten temat i Wasze dyskusje na poprzednim forum daly mi duzo do myslenia. Tez wpadlam w szal, gdy zobaczylam sciagniete zdjecia pewnej laseczki z USA na kompie mojego faceta - caly folder. I tez od razu wyobrazalam sobie, co tez on sobie mysli patrzac na nia... I zylam przez kilka miesiecy w przekonaniu, ze moj facet to zboczeniec i ze nasz zwiazek nie ma sensu, bo on woli cycata niunie w rozowym bikini i pewnie takiej szuka, a ja jestem "na zastepstwo". Po wielu dyskusjach na ten temat i po lekturze tego forum troche ochlonelam. Moj facet nie jest wyjatkiem, kazdy facet to - jak to oni siebie dumnie nazywaja w tych wypadkach - esteta. Sa wzrokowcami i nie da sie im wybic z glowy ogladania laseczek. Na pytanie, dlaczego oglada te z duzymi cycami, odpowiada mi: "a po co mam ogladac te mniejsze, przeciez lepszych niz te, ktore mam w domu, nie znajde... wiec strata czasu" , a duze to nowe zjawisko dla niego... I tez gotuje sie we mnie wszystko, gdy idziemy ulica i widze same wielkie dekoldy i wiem, ze on tez je widzi... ale postanowilam wyluzowac! Bo takim podejsciem nic nie osiagne, a moge wiele stracic!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
aniablondi19
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 121
Skąd: ze wsi

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 09:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój facet nie kupuje pornosów, ale jest facetem i staram się go zrozumieć w końcu to takie króliczki Smile Mój pracuje w sklepie i czasem zerknnie na jakiś playboy, albo oglądają z kumplami. Raz u niego bylam to mi przyniósł na zaplecze bo znalazł babke podobną do mnie, ale tylko się z tego śmialiśmy Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Libra
Moderatorka
Moderatorka


Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 509
Skąd: gdzie wiosna spaliną oddycha

PostWysłany: Pią Lis 17, 2006 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mojego faceta zawsze uwazalam za swietoszka, az pewnego razu pozyczylam sobie od niego laptop i oczywiscie nie bylabym soba gdybym go dokladnie nie przegladnela, facet sie pewnie tego spodziewał, ale nie jest z niego najlepszy informatyk i w historii komputera zobaczylam to co ostatnio ogladal, zobaczylam wiele filmow pornograficznych i to bardzo ostrych filmow! Oprocz tego pelno pousowanych zdjec na ktorych pewnie byly gole laski. Jak to zobaczylam to poprostu mnie roztrzesło! Nigdy bym sie tego po nim nie spodziewala.Po klotni z nim na ten temat powiedzialam zeby wszystko usunal, powiedzial ze to zrobi chodziaz bardzo sie nie przejal i uwazal ze to ja przesadzam, bo niby co w tym zlego. Zadal mi tylko jedno pytanie jak ja to znalazlam w komoputerze, oczywiscie mu nie powiedzial. Kilka tygodni pozniej z zsakoczenia poprosilam o laptop, powiedzial ze przyniesie, ale trwalao to kilkanascie minut, wtedy juz wiedzialam ze znowu cos usowa. Wzielam go do domu przegladnelam cala historie no i powtorka z rozrywki, znowu pornosy i posuwane pliki piec minut przed oddaniem komputera. Powiedzialam mu o tym a ten ze wcale tam nic nie mial i ze nic nie usował, ale z niego juz taki typ ze nigdy sie nie przyznaje do niczego. Kilka dni pozniej przez przypadek zobaczylam jak na wyswietlaczu w telefonie ma nagą cycatą laske! Wtedy juz kropla sie przelala on nawet nie widzial w tym nic dziwnego, patrzyl na mnie jak bym to ja przesadzala.Od tego mometu poprostu przestalam mu ufac tak jak bylo to kiedys. Jestem pewna ze nadal ma tam pornosy i zdjecia, chodziaz mowi ze wszystko usunal, ale ja juz nie chce sie przekonywac ze znowu mialam racje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Edysia
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 549
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 17, 2006 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdyby moj facet przegladajac jakas gazete jakos dluzej przygladalby sie jakiejs dziewczynie to nie robilabym z tego problemu. Tym bardziej, ze sama czasami spojrze na kogos innego Wink Ale sciaganie z netu zdjec jakichs rozneglizowanych lasek to juz by byla przesada!!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Libra
Moderatorka
Moderatorka


Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 509
Skąd: gdzie wiosna spaliną oddycha

PostWysłany: Pią Lis 17, 2006 21:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

edytaf5 napisał:
Ale sciaganie z netu zdjec jakichs rozneglizowanych lasek to juz by byla przesada!!!

On tlumaczy sie tak ze tego wogole nie sciagał, tylko kumpel mu podesłał Shock Zreszta tu nawet nie chodzi o to ze on to ogladal tylko o kłamstwo!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kiwi
Stary Bywalec
Stary Bywalec


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 117

PostWysłany: Pią Lis 17, 2006 23:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja sie wogole dziwie jakie wy dziewczyny jestescie wyrozumiale i wytrzymale.. Shock Nagosc to przeciez najcenniejsze, najbardziej prywatne i ekscytujace co mozemy dac drugiej osobie(tej jedynej).Na to czekamy(w szczegolnosci oczywiscie chlopcy)gdy zaczynamy dorastac no to wtedy to jeszcze rozumiem ze zwyklej niewiedzy i ciekawosci ale gdy juz dostaniemy to na zywo i damy drugiej osobie to chyba nie na miejscu ogladac dalej inne nagie ciala z taka perfidia o jakiej piszecie!Wyobrazcie sobie teraz ,ze wasz chlopak marzy o zegarku bo nie ma.Oglada je na wystawach i w gazetach.Ma swoj wymarzony na ,ktory niestety was nie stac ale wyszukujecie inny takze piekny choc nie jego " ideal" i tanszy.Wreczacie mu on w pierwszej chwili zachwycony odrazu go zaklada cieszy sie a wy jestescie dumne ,ze sprawilyscie ukochanej osobie taka radosc.No a tu nagle za jakis miesiac idziecie z nim przez miasto a on z waszym prezentem na rece dalej wlepia oczy w ten swoj wymarzony na sklepowej wystawie.. Confused Jak byscie sie poczuly??Glupi zegarek ale jak by ruszylo bo wlozylyscie w ten podarunek cale serce a tu co??Znudzilo sie a moze wogole bylo nie tym czego pragnal??A teraz odniescie to do swoich cial-to juz jest cios w samo serce by tak ponizac osobe ,ktora sie kocha!!Kocham sie z toba bo ciebie akurat mam (nosze zegarek od ciebie bo akurat taki mam)ale w glowie dalej mam swoj ideal i doszukuje sie go!Nie zrozumcie mnie zle bo nie mam do was pretensji tylko dziwie sie ,ze pozwalacie swoim facetom zaspokajac sie na sobie a w glowie bog jeden wie co miec!Co myslicie ,ze taki ideal ze zdjecia nie utkwi im w glowie??Nie dajcie sie tak!Odplaccie mu tym samym a zobaczycie jak szybko zrozumie-przystojnych facetow tez nie brakuje!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Libra
Moderatorka
Moderatorka


Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 509
Skąd: gdzie wiosna spaliną oddycha

PostWysłany: Pią Lis 17, 2006 23:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja po tym jak wszystko sie wydało, chcialam sie jakos odplacic,ale nie odrazu tylko po dosc dlugim czasie umiescilam zdjecia przystojnego faceta na pulpicie, i w komorce. Moj facet kiedys wszedl na komputer i tylko sie zapytal kto to jest i to wszystko, nic go nie ruszylo. Roznica miedzy facetami a kobietami jest taka, ze kobiety nago sa poprostu piekniejsze, patrzac zupelnie obiektywnie, to facet bez koszulki podoba mi sie mnie niz kobieta;) Wezmy np. lato, na ulicy pelno wydekoltowanych dziewczyn w spodniczkach mini i pol nagich, a faceci wszyscy tacy sami, przeciez zaden z nich nie wyjdzie na ulice bez koszulki, albo w stringach;). Jedyne co pozostaje, to twarz faceta, ktora naprawde musi byc przystojna, aby moj facet zobaczyl ze w moich oczach ten facet sie mi spodobał. Niestety przystojniakow w naszym kraju nie za wiele, wiec nie ma o czym gadac.
Kiwi, tez mialam takie podejscie jak Ty zanim jeszcze cos takiego sie wydarzylo w moim zwiazku, tylko jak juz do tego doszło, to jakos przeszlam nad tym do porzadku dziennego, poprostu bylo minelo, oczywiscie wolalabym zeby moj facet chcial patrzec tylko na mnie i tylko mna sie podniecac, ale co ja zrobie. Jedyne wyjscie to poprostu z nim zerwac, bo nie wierze ze przestanie ogladac te zdjecia i filmy. Moj chlopak coraz bardziej mnie zaskakuje negatywnie, wiec kto wie jak to sie skonczy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mała Mi
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 406

PostWysłany: Sob Lis 18, 2006 00:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiwi, jak zwykle Cię popieram Wink widzę, że mamy podobne podejście. Potrafię zrozumieć, że facet ogląda jakieś gołe baby czy pornosy w 3 przypadkach: 1) jest młodym gówniarzem, którego interesuje co kobieta ma pod ubraniem :P 2) jest w związku z kobietą, która akceptuje jego nawyki (lub sama lubi oglądać etc) 3) jest samotny. W porządku - mężczyźni to wzrokowcy, więc w takich wypadkach prosze bardzo, gdyż nikogo nie krzywdzą. Jednak niezrozumiałe dla mnie jest to, że facet robi coś takiego wiedząc, że jego kobiecie to sprawia ból, przykrość i zawód. Znam masę takich dziewczyn, które cierpią z tego powodu a jednak to tolerują. Uważam, że w związku należy mówic jasno o swoich potrzebach, a jeśli druga strona tego nie szanuje to może wcale nie jest warta tego aby budować z nią życie... Oczywiście nie tyczy się to tylko tych spraw ale i wielu innych.
Podobnie jak kiwi, nie rozumiem tego podejścia. Jak faceta nie stać na to aby skończyć z czymś co Was rani, to może warto się zastanowić co dalej.
Ja u mojego faceta nie mogłabym czegoś takiego znieść. Źle bym się czuła ze świadomością, że jak jesteśmy w intymnej sytuacji to on w tym czasie być może myśli o tym co oglądał albo co gorsza jeszcze mnie porównuje. I to nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek kompleksem. Po prostu dla mnie to zdrada psychiczna i tyle Wink I cieszę się, że dla mojego mężczyzny również Smile
_________________
I give you my heart...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
truskawa
Admin Emeryt
Admin Emeryt


Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 684

PostWysłany: Nie Lis 19, 2006 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a mnie to wisi co facet oglada Wink dopiero jakbym znalazla u mojego faceta gejowskie pisemka albo takie filmiki to zaczelabym sie martwic a tak to niech sobie oglada do woli tylko tez z umierem a nie np codziennie po kilka godzin bo to juz nie jest normalne

i tez nie rozumiem dziewczyn ktore z tego powodu awantury facetowi robia - i tak facect jak bedzie chcial to dalej bedzie to ogladal tyle ze pokryjomu a dziewczyna bedzie chodzic dumna jak paw i bedzie myslec "alez ja mam wplyw na mojego faceta w koncu do niego dotarlo..." Wink
_________________
emerytura...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mała Mi
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 406

PostWysłany: Nie Lis 19, 2006 23:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

truskaweczka napisał:
i tez nie rozumiem dziewczyn ktore z tego powodu awantury facetowi robia - i tak facect jak bedzie chcial to dalej bedzie to ogladal tyle ze pokryjomu a dziewczyna bedzie chodzic dumna jak paw i bedzie myslec "alez ja mam wplyw na mojego faceta w koncu do niego dotarlo..." Wink


Tu Ci Truskaweczko muszę przyznać rację: jak facet będzie chciał Wink Mnie chodziło trochę o co innego: o to, że mam wiele koleżanek, które z tego powodu cierpią. Więc nie rozumiem po jaką cholerę tkwić w takim związku, skoro je to rani a one się boją o tym facetowi powiedzieć, albo co gorsza mówią, a on ma to gdzieś Wink Przecież to trochę bez sensu no nie? Co innego jak np w Twoim przypadku, skoro Cię to nie rusza, to nie widzę problemu. Ale problem jest wtedy gdy jednej ze stron to sprawia przykrość. Nie rozumiem czemu nie postawią sprawy jasno, albo wóz albo przewóz. Oczywiście słusznie zauważyłaś, że jak facet będzie chciał to i tak będzie oglądał, ale to już o nim świadczy, no nie? w pewnym sesnie to uzależnienie, skoro tego nie może rzucić jak go prosi o to ukochana Wink Mój facet z własnej woli wyznaczył sobie takie granice, więc podwójny plus dla niego Very Happy
Hm chciałabym jeszcze dodać, że to co tu piszę odnosi się głównie do mojego związku: po prostu jestem zadowolona z tego że mamy takie a nie inne zasady. Reszty świata nie mnie oceniać Wink naprawdę jestem tolerancyjną osobą i uważam, że każdy może robić to co lubi, JEŚLI nie rani kogoś bliskiego. A z moich obserwacji wynika, że sporo dziewczyn cierpi jak ich facet ogląda gołe panienki czy pornosy...
_________________
I give you my heart...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PJK
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 170

PostWysłany: Pon Lis 20, 2006 06:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie czemu nie powiedza tego swoim faceta, moze oni niedomyslaja sie ze je to boli.

Justynka
_________________
Jesli post jest podpisany imieniem Justyna - to pisze zona
Jesli Pawel - to maz
Jesli podpisu nie ma to oboje Smile

Lenie pracują w święta
Choćby własnego kolana, ale się poradź
Własne dziecko chwali tylko ostatni głupiec
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
agata
Przedszkolaczek
Przedszkolaczek


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 30

PostWysłany: Pon Lis 20, 2006 18:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w naszym związku występuje opcja 2. - 'Facet ogląda razem ze swoją dziewczyną, bo ona też to lubi'.
oj wiem, dziwna jestem.. ;]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
truskawa
Admin Emeryt
Admin Emeryt


Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 684

PostWysłany: Pon Lis 20, 2006 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
No wlasnie czemu nie powiedza tego swoim faceta, moze oni niedomyslaja sie ze je to boli.


ale ktos mnie oswieci co ma dziewczyne bolec Wink

- ze dziewczyna na zdjeciu czy w filmie jest ladniejsza/zgrabniejsza/z biekszym biustem itd? takie jest zycie ze sa lepsi od nas i trzeba sie z tym pogodzic a nie popadac w czarna rozpacz

- ze facet oglada filmy? - bo moze chce zobaczyc jak to jest "z boku" patrzec na pare usprawiajaca seks; przeciez jak sie kocha ze swoja dziewczyna to nie ma takich widokow zawsze to jakas odmiana : Laughing

- bo faceta podnieca jak laska w filmie jest ubrana w...np wspomniane rozowe bikini lub czerwona bielizne+pas do ponczoch itd ? nie powinno bolec jesli dziewczynie brakuje pomyslowosciprzed kazdym numerkiem zaklada mega sksowne majciochy w grochy i szarobury stanik Wink
facet tez potrzebuje odmiany(nie musimy wyskakiwac w lateksowym ubranku bez przesady ale jakis element zakoczenia tez sie mopze przydac)i nie oznacza ze trzeba faceta od zboczencow wyzywac Wink
moze oni w ten sposob wysylaja sygnaly..."kochanie nudza mnie twoje majciochy w grochy wymysl cos"?! Wink

- bo faceta podniecja inne kobiety? a dlaczego nie maja podniecac przeciez ladne cialo jest zawsze podniecajace a zdrowy facet(a nie impotent) tak wlanie reaguje

question czekam na odpowiedz question
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Nimfa
Adminka
Adminka


Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 1489

PostWysłany: Pon Lis 20, 2006 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie mam nic przeciwko ze moj chlopak oglada takie filmydo poki nie zmusza do ogladania razem z nim, jesli chce prosze bardzo ale z kumplami. Mnie osobiscie takie filmiki odbieraja ochote na seks.

Ostatnio zmieniony przez Nimfa dnia Wto Gru 30, 2008 15:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pon Lis 20, 2006 19:19    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Większe piersi Strona Główna -> Miłość, seks i związki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Następny
Strona 1 z 21
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Większe piersi  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group