Forum Większe piersi Strona Główna Większe piersi

Naturalne metody powiększania piersi i nie tylko :)
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

plastic fantastic
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Większe piersi Strona Główna -> Plotkowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AnnaB1983
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 2388

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 13:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie tylko Chinczycy lubia jasna skore, ogolnie Azjaci, Afrykanie, Arabowie, Latynosi. Tam gdzie ludzie na ogol maja ciemna skore, lalka z biala karnacja, szczegolnie gdy ma tez jasne wlosy, niebieskie oczy to prawdziwy rarytas. Na zasadzie przeciwienstwa. Kiedys denerwowała mnie moja bladosc,ale jak mowie dojrzalam kilka lat temu i uwazam, ze to atut. Kiedys mi znajomy powiedzial, ze wszedzie na ulicy widzi wydekoltowane laski, krotka mini i brzuch na wierzchu, a strasznie mu sie spodobala dziewczyna w lnianych sponiach i tunice, wygladala tak kobieco, naturalnie, z klasa , a nie jak desperatka szukajaca chlopaka z cycami na wierzchu:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Czw Cze 21, 2012 13:41    Temat postu:

Powrót do góry
sereniti
Profesor Piersiologii
Profesor Piersiologii


Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 520

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 14:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie troche moja bladosc denerwuje bo to nie bladosc co sinosc ale mój tata miał czerniaka,ja mam wiele znamion i nie ma bata żebym wyszła na słońce bez 50 faktorowego balsamu w lecie - w ciągu roku używam 25.trudno zawsze są jeszcze balsamy brązujące choc mi podrażniają skórę
mój mąż doskonale odróżnia sztuczne cycki - uważa ze takie balony są obrzydliwe i wiem ze mówi serio.moje mimo że nie wielkie i trochę wiszące podobają mu się najbardziej
_________________
dietka
było 74
jest 58
będzie 53!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mloda_gniewna
Profesor Piersiologii
Profesor Piersiologii


Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 305

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 14:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja dodam tylko od siebie, że znajomy(i jego koledzy) pracujący w firmie ma złe zdanie nt. bluzek z dekoltem do pępka, krótkich spódniczek i szpilek do nieba gdy takie panie wybierają się do pracy, wiadomo, że starają się przykuć uwagę. Próbują "pracować swoim ciałem"- myślą po prostu, że klient na taki wygląd poleci.
Wszystko w granicach rozsądku jest super. Miło czasami usłyszeć od faceta, że takie zachowanie kobiet wcale nie jest ok.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Nimfa
Adminka
Adminka


Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 1472

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 15:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Meciu, nie opłaca się wyglądać naturalnie... Jeśli oczywiście komuś zależy na tym by zwracać na siebie uwagę większości mężczyzn. Sama balansuję gdzieś pomiędzy, bo nie ruszam się bez makijażu lubię mocno podkreślić oczy, a pudrem maskuję skłonną do zaczerwienieńm cerę. Ogólnie faceci uważają, że jestem atrakcyjna, patrzą na mnie, oglądają się ale do czasu do póki obok mnie nie stanie jakiś plastik i co gorsze wcale nie musi być obiektywnie ładniejsza ode mnie, wystarczy, że jest bardziej zrobiona, tyle wystarczy większości dzisiejszych mężczyzn.

U mnie w mieście mieszkają 16 letnie plastikowe bliżniaczki - blondynka i brunetka,wcale nie są obdarzone przez naturę dużym biustem, bez rewelacji choć mają ładne buzie są szczuplutkie, bez kobiecej figury takie trochę dziecinki ale bardzo plastikowe, strasznie się wszystkim podobają i chłopakom i mężczyznom w różnym wieku. Ich widok psuje mi humor bo czuję się przez to od nich gorsza tylko dlatego że stawiam na w miarę naturalny wygląd - naturalna opalenizna, naturalny kolor włosów, stonowany makijaż. Co gorsze przeprowadzam się do bloku obok wiec bedą moimi sąsiadkami wiec będę się nieustatnie zastanawiac czy moj facet na nie nie zerka ukratkiem a i on się niestety małolatom podoba Confused
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
AnnaB1983
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 2388

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 15:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba tu pasuje :
http://zyciegwiazd.onet.pl/324554,0,natalia-siwiec-gdybysmy-sie-spotkali-z-ronaldo-uwi,fotonews_detail.html
Zobaczcie jak pewna siebie! lansik jak sie patrzy,haha. Solar aż po oczach bije
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mecia
Forumowy VIP
Forumowy VIP


Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 1159

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O rzesz... "gdyby Cristiano Ronaldo ją zobaczył, natychmiast zostawiłby dla niej swoją ukochaną. Czy byłaby na siłach go uwieść? - Gdybyśmy się spotkali, uwiodłabym go na bank" Nie lubię sztucznych lal ale sztuczne lale, które się nastawiają na zajętych facetów to już szczyt szczytów! Nikt mi nigdy nie chciał faceta odbić, ale gdyby się coś takiego zdarzyło bym babce oczy wydłubała.

Ta Siwiec mnie zniesmaczyła ale nie poznałam charakteru to nic nie mówiłam ale to już mnie nawet zdenerwowało co tu przeczytałam. A niech jej ten silikon wybuchnie Confused
_________________
Fajne ciuchy http://kidio.pl

http://motylekczerwony.blogspot.com/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
aaania91
Profesor Piersiologii
Profesor Piersiologii


Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 390

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 15:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pierwsze słyszę aby kogoś brzydził obwisły biust.. Chyba naczytałyście się, naoglądałyście się i nasłuchałyście się opinii gimnazjalistów, licealistów i totalnych debili.
Nawet kiedyś siedząc z kolegami szła piękna kobieta i jeden powiedział ,że zajebista tylko ma duże ale obwisłe cycki drugi na to ( starszy) skoro to jest dla Ciebie obwisły biust to Ty nigdy kobiety w łóżku nie miałeś..
Kochane ja chce mieć duzy biust co z tego ,że po ciąży bedzie obwisły skoro wykarmił maleństwo i w bieliźnie czy bez i tak będzie sexowny bo to cycki atrybut kobiety.

Ja bardzo jestem zadowolona ze swojego ciała i wyglądu pomijając biust ale przecież nie można mieć wszystkiego:)
Prosze Was bądźcie pewne siebie a będą Was tak widzeć do okoła!

Nie bądzmy zawistni nawet dla silikonu.. zawiść to brzydka cecha.
_________________
Zgubiłam sens i odnaleźć go nie mogę
Własny świat nagle wydał się tak obcy
Tak pusty, chłodny, nieistotny...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
AnnaB1983
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 2388

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

siwiec nie dorasta do pięt Irinie, tamta jest ładna i z klasa. Siwiec nie ma ładnej twarzy, cycki jak cycki, żadna rewelacja serio. Ja tez sie zastanawiam, co faceci widza w takich plastikowych paniach? Może za duzo filmow dla dorosłych ogladali. Facet który powiedzial " Ty w zyciu kobiety w łóżku nie miales" jest super, brawa dla prawdziwych facetów!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
TwiggyRiot
Zaciekawiony
Zaciekawiony


Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 50

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już nigdy nie będę słuchać facetów jeśli chodzi o kanony urody. Zazwyczaj jestem bardzo blada, bo się nie opalam i unikam słońca jak ognia, ale raz przez pół dnia miałam trute, że wyglądam jak trup i powwinnam się schować, bo ludzi obrzydzam to zaczęłam się opalać. Używałam kremów i niby ładnie mnie opaliło, ale mi piegi wyskoczyły na ramionach Neutral

A wiedziałyście, że w Japonii jest taka subkultura jak ganguro? Dziewczyny wzorują się na europejskich plastikach, mocno się opalają, tlenią włosy, mają wręcz przesadzone makijaże, ale u nich to bunt przeciw japońskiemu kanonowi piękna - bladolicej, delikatnej brunetki. U nich taki wygląd to próba wyrażenia swojej wolności i niezalezności.

Parę przykładów ganguro:






Nasze podwórkowe plasticzki mogą się schować Laughing Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mloda_gniewna
Profesor Piersiologii
Profesor Piersiologii


Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 305

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jejuuuuuuuuuuuu okropieństwo, faktycznie nasze plasticzki przy nich są piękne Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mecia
Forumowy VIP
Forumowy VIP


Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 1159

PostWysłany: Czw Cze 21, 2012 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Damn.. gdzieś to widziałam, ale nie wiedziałam, że to ma jakąś ideologię Smile a o ile ma to jest lepsze od naszego plastikarstwa, które idee upatruje chyba w zarabianiu ciałem na przyjemności
_________________
Fajne ciuchy http://kidio.pl

http://motylekczerwony.blogspot.com/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
AnnaB1983
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 2388

PostWysłany: Pią Cze 22, 2012 12:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ganguro to niezła przeginka, jakby z innej planety! Smile
Tu znow nasza "miss"
http://nocoty.pl/gid,14669357,kat,1013543,title,Miss-kibicow-robi-furore,galeria.html?ticaid=5eacd
Na bank ma robione wargi plus nieładne uda, przyjrzyjcie sie.
Miałam w pracy taka koleżankę, bardzo ładna figura , ale zero biustu. Włosy na czarno malowane, solar, tona tapety i wszyscy sie nia zachwycali! ALe ładna nie byla. W czym tkwi fenomen?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Nimfa
Adminka
Adminka


Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 1472

PostWysłany: Pią Cze 22, 2012 13:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W tym, że "laska" musi być zrobiona i miec figure, uroda tak naprawdę się nie liczy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
AnnaB1983
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 2388

PostWysłany: Pią Cze 22, 2012 14:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadza sie, ale czy w innych krajach mężczyźni tez są tak płytcy? Ja np u faceta patrze głownie i właściwie wyłącznie na twarz, z cech fizycznych. Czemu dla nich licza sie tylko tyłki, cycki, nie twarz?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
aaania91
Profesor Piersiologii
Profesor Piersiologii


Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 390

PostWysłany: Pią Cze 22, 2012 16:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Facet szukający przygody owszem patrzy na cycki i tyłek.

Facet szukający partnerki na całe życie patrzy na błysk w oku, szczery dający szczęście uśmiech, zdrowy wygląd -- który da mu poczucie podświadomości iż partnerka da mu zdrowe potomstwo, na higienę, kobiece ciepło, życzliwość , inteligencję, dobroć a potem na cycki, dupę, talię, nogi...itd.

Tak kochane wygląd w dzisiejszych czasach jest pierwszorzędny co widać po cyckach Siwiec;/ Ale prawda jest taka ,że z wiekiem i nadejściem poczucia stabilizacji facet potrzebuje kobiety która go obdarzy szczęściem i miłością.
_________________
Zgubiłam sens i odnaleźć go nie mogę
Własny świat nagle wydał się tak obcy
Tak pusty, chłodny, nieistotny...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Pią Cze 22, 2012 16:18    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Większe piersi Strona Główna -> Plotkowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Większe piersi  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group