Forum Większe piersi Strona Główna Większe piersi

Naturalne metody powiększania piersi i nie tylko :)
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Na co zwracasz uwagę u płci przeciwnej?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Większe piersi Strona Główna -> Miłość, seks i związki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
atsenka
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 564

PostWysłany: Sob Gru 23, 2006 23:05    Temat postu: Na co zwracasz uwagę u płci przeciwnej? Odpowiedz z cytatem

Pytanie jak w temacie i możecie też pisać na co w pierwszej kolejności zwracacie uwagę i co jest dla was najważniejsze w partnerze... Chodzi zarówno o charakter wygląd jak i zachowanie.
_________________
Zapomnij o tym co było, nie myśl o tym co będzie...Żyj chwilą! ;P
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Sob Gru 23, 2006 23:05    Temat postu:

Powrót do góry
Mała Mi
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 403

PostWysłany: Sob Gru 23, 2006 23:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W pierwszej kolejności na wygląd - wiadomo Wink Szczególnie podobają mi się bruneci o ciemnych oczach i ciemnej karnacji mmmmm... Smile Następnie patrzę czy jest czysty Razz Mam od razu uraz do faceta, który ma np brudne buty czy żałobę za paznokciami. Zwracam też uwagę na męskie dłonie i ogólnie cała sylwetkę.
Następnie zwracam uwagę na sposób zachowania, na jego kulturę osobistą (facet, który co drugie słowo przy mnie klnie, jest na starcie skreślony), ważne jest aby taki facet był inteligentny, mial poczucie humoru, umiał mnie zainteresować rozmową, swoimi poglądami oraz żeby miał w sobie to "coś".
Takie jest moje słonko Very Happy
Wymieniłam cechy, na które zwracam uwagę na samym początku, jak poznaję faceta. Oczywiście jest dużo więcej cech które cenię u mężczyzn, ale o tym w temacie "ideał mężczyzny" Smile
_________________
I give you my heart...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PJK
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz


Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 169

PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 11:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Justyna

Ja zwracam uwage na wyglad, musi byc schludny, czysty, (jak poznalam Pawla to byl w bialym fartuchu poplamionym od buraczkow, jakiejs przyprawy i bulko tartej, byl spocony i troche zalatywal Very Happy ) jak widac wszedzie sa wyjatki Smile
Nastepnie na zachowanie, nie znosze chamstaw, grubianstwa i klniecia. Oraz to jak obnosi sie do kobiet, lubie dzentelmenow.
Reszta wychodzi w praniu

Pawel

Oczy - koniecznie niebieski i DUZE OGROMNE
szyja - smukla delikatna
wlosy - dlugie krecone
te trzy rzeczy oddaja piekno kobiety jesli o mnie chodzi sa rozne gusta

zachowanie - co jak co ale jak dziewczyna rzuca lacina bez konkretnego powodu to lekka przesada, powinna byc delikatna, subtelna powinna byc soba
powinna wiedziec czego chce
co do reszty to wszystko jedno i tak mam juz swoja Nimfe
_________________
Jesli post jest podpisany imieniem Justyna - to pisze zona
Jesli Pawel - to maz
Jesli podpisu nie ma to oboje Smile

Lenie pracują w święta
Choćby własnego kolana, ale się poradź
Własne dziecko chwali tylko ostatni głupiec
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
majka23
Gość





PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 12:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

więc jak widze faceta po raz pierwszy to najważniejsze są jego oczy, jeśli "dobrze z nich patrzy" ma taki blas w oku to juz jest dla mnie interesujący, i jeśli podobają mi się jego oczy to juz wprawdzie conieco o nim wiem czy jest w porządku czy to jakiś zwykły palant,
oczy zwierciadła duszy, ,
na 2gim miejscu jest jego całokształt: czy zadbany, postawa, uśmiech, budowa ciała,
bo jakby nie było na 1 rzut oka charakteru nie widać więc pisze tutaj o wyglądzie.
a jeśli chodzi o partnera to najważniejsze dla mnie jest jego oddanie, odpowiedzialność, opiekuńczość, troska, zaradność itp w partnerze juz nie pisze o wyglądzie bo to już mój partner i odpowiada moim wymaganiom, Wink


Ostatnio zmieniony przez majka23 dnia Nie Gru 24, 2006 14:48, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Nimfa
Adminka
Adminka


Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 1472

PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 18:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczy! moze to banalne ale zdecydowanie na oczy. Uwielbiam patrzec ludziom w oczy wiec to one przykuwaja w najwiekszzym stopniu moja uwage - a jesli mezczyzna ma w spojrzeniu "to coś" od razu miekne. Poza tym, kolejny banal, usmiech troche dziw mnie to sama ale bardzo pociaga mnie kiedy jest odrobine cyniczny, moze po czesci obojetny. Zwracam takze uwage na ubior, nawet przystojny mezczyzna ale majacy zniewiescialy styl nie jest w stanie mnie zainteresowac, za to facet w "prostym" zwyczajnym ubraniu przyciagnie moj wzrok od razu, kreca mnie w spranych dzinsach i zwyczajnych T-shirtach. Tyle odnosnie wygladu. Natomiast jeslichodzi o zachowanie, to na pewno bedzie to mezczyzna ktory idac gdzieś - gdziekolwiek, jest obojetny na to co dzieje sie wokol, nie rozgladajac sie, idzie wyprostowany z powazny (co nie znaczy ze ma byc sztyny) z podniesiona glowa (a nie obracajaca sie niemal o 360 stopni). Nie lubie napewno szpanerow wiec na takiego nie spojrze.


BTW PJK napisał
Cytat:
co do reszty to wszystko jedno i tak mam juz swoja Nimfe


W pierwszej chwili myslalam ze to o mnie Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bursztynek
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 555
Skąd: Z tamtąd i z powrotem ;)

PostWysłany: Nie Gru 24, 2006 23:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie, to nie ma co o charakterze pisać tylko o powierzchowności Wink
Najpierw patrzę na posturę: musi być wyższy ode mnie i szczupły (nie lubię panów z oponkami ani tym bardziej tzw. "karków").
Koniecznie blondyn o niebieskich oczach, na brunetów nie zwracam uwagi Laughing
Męska twarz - nie lubię ulizanych lalusiów a'la żigolak, latynos etc. Pociąga mnie uroda nordycka Wink ostre, męskie rysy twarzy...najlepiej spory, prosty nos, wyraziste oczy, uśmiech! ostry podbródek. Dłonie!
Na ubiór się wogóle nie patrzę-może być garnitur, ogrodniczki, kilt---byle nie brudne!!
Czyli zwracam uwagę tylko na wysokich, szczupłych, męskich blondynów Laughing
BTW: Mój misiek właśnie taki jest Smile
_________________
Przez życie trzeba przejść z godnym przymrużeniem oka, dając tym samym świadectwo nieznanemu stwórcy, że poznaliśmy się na kapitalnym żarcie, jaki uczynił, powołując nas na ten świat.


Ostatnio zmieniony przez Bursztynek dnia Pon Kwi 23, 2007 09:49, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Poli
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 497
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon Gru 25, 2006 01:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pierwsze na co zwracam uwage to dlonie, ładnie obciete paznokcie, czyli jak najkrocej, schludne ubranie, ogolnie zadbany, bez zarostu.
Co do pierwszego wrażenia z rozmowy, musi być dżentelmenem Exclamation , inny nie ma szans, nie nawidze chamstwa i braku umiejętniości w dostosowaniu sie w roznych sytuacjach.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maalutkaa88
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 326

PostWysłany: Pon Gru 25, 2006 01:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najwazniejsza dla mnie na pierwszy rzut oka jest twarz. musi mnie coś w niej urzec, może spojrzenie albo usmiech... Smile
_________________
"(...)jesteś, a więc musisz minąć...
miniesz, a więc to jest piękne."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
LauraMini
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 117
Skąd: Górny Śląsk

PostWysłany: Wto Gru 26, 2006 20:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W kolejności następującej:
- włosy - koniecznie ciemne (kocham brunetów, nie lubię blondynów)
- oczy - czy dobrze z nich patrzy
- uśmiech - czy jest taki, że sama mam ochotę go odwzajemnić
- proporcje ciała - generalnie chodzi o to, że z racji mojego niskiego wzrostu, wybieram raczej niższych facetów, i bardzo mi się nie podoba, kiedy nie są zachowane proporcje ciała np. gdy głowa jest za duża w stosunko do reszty ciała. (przykładowo, mój kolega brunet o pięknych oczach i ładnym uśmiechu (pierwsze 3 warunki spełnione), ale mający dużą głowę, długi tułów i długie ręce oraz krótkie nóżki (niespełniony 4 warunek) jest dla mnie zupełnie nieatrakcyjny). Wiem, ze to chamskie, bo sama jestem bieproporcjonalna (biust-biodra), ale strasznie mi się to nie podoba, i przeszkadzałoby mi to, gdyby facet był tak zbudowany
_________________
Wszyscy wydają się nam śmieszni z wyjątkiem nas samych
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Libra
Moderatorka
Moderatorka


Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 411
Skąd: gdzie wiosna spaliną oddycha

PostWysłany: Wto Gru 26, 2006 23:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam słabość do tak zwanych buntowników Wink lubie gdy facet ma dłuższe włosy najlepiej czarne jest konkretny i zdecydowany. Podobnie jak Bursztynek nie lubie ulizanych gogusiów i typów latynoskich dla mnie taki facet jest totalnie nie męski.
Zwracam uwagę na spojrzenie meżczyzny, jego przedramiona, sama nie wiem dlaczego ale strasznie mi sie podobają Smile Oczywiście facet musi byc zadbany, czysty i mieć to słynne "coś" Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kaatharsis
Zaciekawiony
Zaciekawiony


Dołączył: 23 Lis 2006
Posty: 58

PostWysłany: Czw Gru 28, 2006 01:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie w pierwszym momencie zwracam uwagę na oczy Smile W końcu oczy są zwierciadłem duszy Smile i wiele w nich mozna wyczytać.

Później na "całokształt" Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
sijka
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 58
Skąd: dolny sląsk

PostWysłany: Pią Gru 29, 2006 00:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w moim przypadku najwieksza uwage przykuwaja bruneci, a jesli taki brunet ma jasne oczy (niebieskie, zielone) to juz jest rewelacja. sylwetka tez ma znaczenie, ale najwieksza uwage zwracam na twarz. jednak jesli po bizszym poznaniu takiego przystojniaka stwierdzam ze nie ma za wiele w glowie to caly urok pryska niestety Confused
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bursztynek
Przyjaciel forum :)
Przyjaciel forum :)


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 555
Skąd: Z tamtąd i z powrotem ;)

PostWysłany: Pią Gru 29, 2006 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy tylko ja mam fioła na punkcie blondynów? Laughing
w gimnazjum, liceum i teraz na studiach nie spotkałam dziewczyny, która powiedziałaby, że woli blondynów Cool no z wyjątkiem mojej przyjaciółki, która też ma taki gust jak ja i też ma faceta blondyna Wink
Ale to dobrze, że mało kobiet lubi blondynów...to jest mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś będzie się starał mi odbić mojego miśka Laughing

Mam głupi pomysł...może założymy temat o urodzie różnych narodowości Wink mnie się bardzo podobają faceci z urodą skandynawską...ale Włosi też są fajni (no ale bruneci) Laughing
W moich żyłach natomiast płynie krew Polaków ze wschodu (Litwa/Ukraina) i dlatego mam taką...chmm...oryginalną urodę? Smile
_________________
Przez życie trzeba przejść z godnym przymrużeniem oka, dając tym samym świadectwo nieznanemu stwórcy, że poznaliśmy się na kapitalnym żarcie, jaki uczynił, powołując nas na ten świat.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
julka
Forumowy Dzidziuś
Forumowy Dzidziuś


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 5

PostWysłany: Pią Gru 29, 2006 19:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bursztynku popieram Cię Very Happy Od kiedy jestem z moim Miśkiem tez wole blondynów. Moj ma sliczne niebieskie oczy i ciemna cere,ktorej mu zazdroszcze(bo ja mimo ze jestem brunetka jestem od niego o wiele "jasniejsza") Rolling Eyes Jednak mimo wszystko pierwsza rzecza na ktora zwracam uwage jest spojrzenie,wtedy juz wiem czy chlopak ma w sobie to "cos" Laughing No a od ponad 3 lat to juz wogole na zadnego innego faceta nie zwracam uwagi. Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kiwi
Stary Bywalec
Stary Bywalec


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 116

PostWysłany: Czw Sty 04, 2007 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mnie kreca kosci policzkowe-tzn nie lubie chlopczykow o ladniutkiej ale prawie dziewczecej buzce bo dla mnie sa jak dzieci albo jak dziewczyny ,za to uwielbiam meskie wyrazne rysy tzn ,ze tak to okresle "kwadratowa" twarz-dla przykladu Brad Pitt-ale tylko jesli chodzi o ten ksztalt twarzy i kosci policzkowe bo cala reszta u tego typa akurat mnie nie rusza..No i niby zawsze lubilam ciemne oczy i wlosy ale moj jest szatynem i ma niebieskie oczy a zakochalam sie od pierwszego wejrzenia-bo wystarczyla mi piekna twarz -wyzej wymieniona zreszta Wink
_________________
Looking forward to it..
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Reklama






Wysłany: Czw Sty 04, 2007 21:03    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Większe piersi Strona Główna -> Miłość, seks i związki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Większe piersi  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group